Get it Shawty


Snart ska jag iväg till skolan. Ska försöka se till att få ett rättmätigt betyg från sockfittan,så det är bara att dyka upp och ha tillit till hennes bättre vetande. Om jag får mindre än ett MVG ska jag seriöst cutta fanskapet i muttan, jag är inte något fittigt VG-cpbarn!

Men oj oj tiden springer iväg när man har trevligt :) Nu ska jag sminka mig och sedan springa iväg och köpa min obligatoriska grande-osötande-chai-latte-med-soyamjölk på Waynes. Ciao!




Här är förresten dagens låt - Jag vill ju bara köra negershake'n så fort jag hör den!
Lady Kar

Kommentarer
Postat av: Amina

shit, du gillar det här med olika uttryck för vagina!
fan vad töntigt att låta det förstärka det man säger. inte bra. du gör om fitta till ett skällsord.
och jag tänker fan aldrig använda ordet "snippa", "slida" eller "muffen" när jag ska beskriva min fitta, det heter FITTAN.
förresten är du nog inte neger och kan därför inte shake it like us!
peace...

2008-02-04 @ 18:06:43
Postat av: carin

amina: håller med...
"ladykar": grymt omoget tjejen!

2008-02-05 @ 15:51:49
Postat av: Anonym

men hon driiiver juu!!
Don't give up sis!

2008-02-14 @ 10:27:55
Postat av: Lady K

Svar till Amina:
Bon soir! Du har helt rätt, jag har alltid varit otroligt fascinerad av det kvinnliga könet. Jag vet inte varför, men de är bara så coola. Därav mitt något överdrivna användande av ordet, men att göra det till ett skällsord är inte min intention. Jag neatrualiserar det bara.
Förresten är jag inte neger heller men efter flera års klasser av african dancehall och ragga så är jag ändå på god väg att kunna shake it like you.
Peace

2008-02-18 @ 20:19:12
URL: http://ladykar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0