Sicko ass bitches


Efter att ha panikat i över 40 minuter för att mina tre diamantringar var spårlöst försvunna hittade jag dem i Mulberryväskan. Note to self - Jag måste verkligen börja organisera mina saker mer, snart kommer allt jag äger vara utspritt över hela SoFo.

Idag är en tråkdag. Efter en något turbulent natt med feber och uppstötningar var 30:e minut stannar jag idag hemma för att spendera tiden med att dricka latte, måla naglarna och titta på första säsongen av Gossip Girl. Jag kan inte hjälpa det, jag är verkligen fast i det. Nog för att allt beskrivs som så mycket mer glamoröst och fantastiskt i böckerna, men i min väntan på the almighty S.A.T.C Shoe Box som snart anländer till mitt hem får light versionen av serien duga.

Ikväll ska några vänner till mig ha en vernissage på Galleri Whatever. Det kommer vara otroligt fashion, och jag vet inte vad jag ska ha på mig! Funderar på den lilla svarta klänningen med lackskor, eller kanske pennkjolen och de svarta moccaklackarna. Jag måste ju vara snygg när jag ska stå och prata kultur och dricka vitt vin med etablerade och snygga fotografer.

Carpe Omnius
Lady Kar

Kommentarer
Postat av: classwar

mulberryväska? diamantringar?
ÖVERKLASSUNGE!

2008-02-05 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0