Vade retro, ego sum Lady Kar


Ciao bellas - välkomna till min blogg !

Jag insåg för en kort tid sedan att mellan alla cappuccinos och high fashion parties jag går på får jag väldigt sällan någon riktig tid för mig själv. Jag går jämt runt med så mycket tankar i huvudet, men det är så sällan som jag får utlopp för dessa tankar. I min värld heter det "tänk, bejaka, reagera", och nu är det faktiskt på tiden att jag börjar följa min egna råd. Jag menar, nog för att det är bra att hjälpa och stötta andra och whatever, men ibland är det bara SÅ rätt att skita i alla andra och bara bry sig som sig själv ett tag. Så, Ta da! A new blogg is born.

På min blogg kommer jag ta upp vad som händer mig och min omvärld, samt vad jag för stunden tycker är väsentligt och viktigt. Självfallet kommer jag också försöka vara er trogna läsare till lags och alltid svara på kommentarer och mail ;)

Carpe Omnius
Lady Kar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0